مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 21:152020-01-18سياسي

راهبرد ما در انتخابات مشارکت حداکثری است


محمدابراهیم الهی تبار شنبه شب در نشست فرمانداران استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با ارایه گزارشی از روند بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی تصریح کرد: در این دوره تایید صلاحیت ها چهار درصد افزایش داشته و 87 درصد داوطلبان تایید شدند.

وی همچنین با اشاره به روند بررسی صلاحیت ها در هیات نظارت گفت: رییس جمهوری و وزیر کشور مواضع خوب و شفافی را در این باره داشتند.

براین اساس به دنبال این هستیم که زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات رقم بخورد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه همچنین ابراز امیدواری کرد که اتفاقات خوبی برای حضور تعداد بیشتری از داوطلبان ثبت نام شده با گرایشات مختلف سیاسی در عرصه انتخابات رقم بخورد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش آموزش در انتخابات تصریح کرد: تسلط و آگاهی از قوانین و مقررات می تواند مجریان را از بسیاری از مسائل مصون بدارد.

الهی تبار با اشاره به تمهیدات انجام شده برای ارتباط شعب اخذ رای گفت: در شبکه ارتباطی انتخابات نیز تست های لازم انجام شده و سعی شده که تعداد بیشتری از شعب تحت ارتباط آنلاین قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه این نشست با توصیه به فرمانداران برای برپایی نشست با اقشار اجتماعی به ویژه بزرگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد ما در انتخابات مشارکت حداکثری است

راهبرد ما در انتخابات مشارکت حداکثری است