مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 21:152020-01-18اجتماعي

آمارهای ضد و نقیض از سهم صنایع آلاینده در آلودگی هوای اهواز


جلسه کارگروه آلودگی هوای شهرستان اهواز، شامگاه شنبه در سومین روز از هفته هوای پاک با حضور صنایع آلاینده این شهرستان، در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

در این نشست آمارهای ارائه شده از تحقق تعهدات شرکت های نفتی و بهبود وضعیت آلایندگی آنها در اهواز، با واکنش مسئولان و کارشناسان محیط زیست و اساتید دانشگاه روبه رو شد.

طبق طرح جامع آلودگی هوای اهواز مهمترین عامل آلودگی هوای این کلانشهر صنایع به ویژه صنایع نفتی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در این نشست با اشاره به مغایرت آمارهای ارائه شده درباره تعهدات شرکت های نفتی در زمینه کاهش آلودگی هوا، خواستار شفاف سازی دبیرخانه کارگروه مقابله با آلودگی هوای استان در این باره شد.

فاضل عبیات با اشاره به اختلاف موجود در گزارش هایی که از عوامل آلودگی هوای اهواز ارائه شد، افزود: در حال حاضر درباره میزان سوزاندن گازهای همراه نفت (فلرینگ)، بنزین یورو4، اقدامات فولاد، شرکت کربن بلک و تنگی نفس های پاییزه در اهواز اختلاف نظر داریم که باید این آمارها روشن شود.

وی اضافه کرد: آلودگی هوا مساله مهم و حساسیت برانگیزی است و انتظار داشتیم این نشست در فضای چالشی تری برگزار شود، زیرا چالش ها باعث برانگیختن اهتمام نسبت به آن مساله می شود و هفته هوای پاک نیز برای برانگیختن حساسیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارهای ضد و نقیض از سهم صنایع آلاینده در آلودگی هوای اهواز

آمارهای ضد و نقیض از سهم صنایع آلاینده در آلودگی هوای اهواز