مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 21:102020-01-18ورزشي

نمی گذاریم اعتبار و شرف ایران خدشه دار شود


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مبنی بر انجام بازی های باشگاه های کشورمان در خارج از ایران گفت: - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مبنی بر انجام بازی های باشگاه های کشورمان در خارج از ایران گفت: نمی گذاریم اعتبار، شرف و حیثیت کشور خدشه دار شود و در مقابل این تصمیم، محکم می ایستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، آقای محمدحسن انصاری فرد در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه عزت ما اجازه نمی دهد زیر بار زور برویم افزود: تماشاگران ایرانی به اعتراف AFC بهترین تماشاگران هستند و بازی های پرسپولیس پر تماشاگرترین بازی رقابت های باشگاه های آسیا است.

وی گفت: تبعات این تصمیم برای AFC به مراتب بیشتر از ایران است و به فدراسیون فوتبال آسیا هشدار می دهیم رقابت های آسیایی بدون حضور ایران بی روح، بی هیجان، بی تماشاگر و بی اعتبار و تصمیم کمیته اجرایی این فدراسیون عجولانه و نابخردانه است.

آقای انصاری فرد افزود: شیخ سلمان رییس فدراسیون فوتبال آسیا اگر رأی آورده به لطف ایران بوده است و این فدراسیون اگر آبرویی دارد به علت حضور تماشاگران ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذاریم اعتبار و شرف ایران خدشه دار شود

نمی گذاریم اعتبار و شرف ایران خدشه دار شود