مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 19:252020-01-18سياسي

صدور اسناد هویتی و مالکیتی در مناطق سیل زده هرمزگان با مانعی روبه رو نیست


علی صالحی شنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: از مردم خواستاریم با مراجعه به دادگستری شهرستان جاسک نسبت به صدور گواهی موقت و رفع مشکل اسنادی در اسرع وقت اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تداوم امدادرسانی در مناطق سیل زده ، افزود: امروز یکی از مهم ترین وظایف دستگاه های اجرایی، نهادهای گوناگون و همه ملت، تلاش برای کم کردن درد و رنج مردم سیل زده است.

صالحی تامین امنیت را یکی از مهمترین موضوعات در شرایط حاضر در مناطق سیل زده عنوان کرد و گفت: مدیران دادگستری حوزه های قضایی این مناطق، تمهیدات لازم را برای تأمین امنیت هر چه بیشتر اندیشیده اند.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: مردم اطمینان داشته باشند که دستگاه های انتظامی و امنیتی از هیچ تلاشی در زمینه تامین امنیت فروگذار نمی کنند.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای 20 تا 22 دی ماه سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.

به دنبال این سیلاب ها خسارت بسیاری به خانه های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده ها در منطقه جاسک و بشاگرد وارد شده است.

شهرستان جاسک و بشاگرد در 300 و سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد هویتی و مالکیتی در مناطق سیل زده هرمزگان با مانعی روبه رو نیست

صدور اسناد هویتی و مالکیتی در مناطق سیل زده هرمزگان با مانعی روبه رو نیست