مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 18:302020-01-18سياسي

همایش فعالان فضای مجازی اردبیل برگزار می شود


مسئول فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل با مشارکت بیش از 500 نفر از علاقه مندان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم محمدزاده عصر شنبه در نشست هماهنگی برگزاری همایش فعالان فضای مجازی استان اردبیل عنوان کرد: با مشارکت بیش از 500 نفر از علاقه مندان همایش بزرگی تحت عنوان فعالان فضای مجازی به میزبانی سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به زودی برگزار خواهد شد.

به گفته وی در این برنامه سعی خواهیم کرد تا میهمانان کشوری از جمله مدیرکل فضای مجازی سازمان صدا و سیمای کشور نیز دعوت کرده و از لحاظ کیفی برنامه پرباری را تدارک ببینیم.

مسئول فضای مجازی بسیج استان اردبیل ادامه داد: از جمله محورهایی که در این همایش در نظر گرفته شده می توان به تجلیل از برگزیدگان رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان اشاره کرد.

وی از برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان نیز خبر داد و تصریح کرد: این رویداد در آستانه دهه مبارک فجر پیش بینی و عملیاتی خواهد شد.

محمد زاده به لزوم ایجاد بسترهای لازم برای برقراری اینترنت ملی در کشور تأکید کرد و یادآور شد: با توجه به اقداماتی که کشورهای مستکبر و دشمنان قسم خورده انقلاب با توسل به فضای مجازی به دنبال دامن زدن به آن بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فعالان فضای مجازی اردبیل برگزار می شود

همایش فعالان فضای مجازی اردبیل برگزار می شود