مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 18:102020-01-18بين الملل

شب ناآرام بیروت؛ شلیک گاز اشک آور برای جلوگیری از تعرض به پارلمان لبنان


عده ای از لبنانی ها شنبه شب در مقابل مقر پارلمان در بیروت تجمع کرده و سعی در ورود به آن را داشتند که نیروهای امنیتی برای ممانعت از ورود آنها به پارلمان اقدام به شلیک گاز اشک آور کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معترضان لبنانی در ادامه اعتراضات خود به شرایط اقتصادی و اجتماعی جامعه، بعد از ظهر شنبه در چند نقطه از شهر بیروت دست به تظاهرات زدند و با سر دادن شعارهایی خواستار تشکیل یک دولت جدید شدند.

همزمان، صدها لبنانی با تجمع در مقابل پارلمان این کشور، سیاست های حاکمیتی را محکوم و تأکید کردند که مردم دیگر نباید تاوان سوء مدیریت و عواقب عدم تشکیل دولت جدید و مشکلات اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن را بپردازند.

تظاهرات کنندگان همچنین به خودروهای نیروهای امنیتی حمله کرده و با پرتاپ سنگ به این خودروها و اموال عمومی خسارت وارد کردند.

رسانه های لبنانی گزارش دادند که نیروهای امنیتی نیز برای متفرق کردن معترضان اقدام به شلیک گاز اشک آور و استفاده از خودروهای  آب پاش کردند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه الجزیره ، صلیب سرخ لبنان شنبه شب اعلام کرد که تا این لحظه 75 نفر در درگیری میان تظاهرات کنندگان و نیروهای امنیتی در مقابل پارلمان، زخمی و راهی بیمارستان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب ناآرام بیروت؛ شلیک گاز اشک آور برای جلوگیری از تعرض به پارلمان لبنان

شب ناآرام بیروت؛ شلیک گاز اشک آور برای جلوگیری از تعرض به پارلمان لبنان