مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:352020-01-18سياسي

زیر پوست شهر ؛ تکاپوهایی از جنس شور مشارکت سیاسی


تبلیغات برای داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی، آرام آرام و به تدریج زیر پوست شهرها و روستاهای گیلان جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ از یک سال پیش ، شاید هم از 4 سال پیش ، پاشنه های تلاش را ور کشیدند و اول کار، چراغ خاموش و با احتیاط قدم برداشتند و درِ گوشی به نزدیکان خود خبر دادند اما بعد ، کم کم رو دربایستی را کنار گذاشتند و با صدای بلند تر ، خبر را به گوش این و آن رساندند و از دور و بری ها خواستند برای قدم گذاشتن در مسیر رقابت ، همراهی شان کنند.

صحبت از نقش اول های سریالی است که هر 4 سال یک بار رخ می نماید و پایانش پس از چند وقت به صندلی های سبزِ ساختمانی ختم می شود که خیلی از تصمیم های کلان و برنامه ریزی ها از آنجا سردر می آورد.

داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که این روزها ، در تکاپوی برنامه ریزی برای شرکت در انتخابات هستند.

اولین قدم های محسوس در گیلان بهمن ماه پارسال بود که نخستین فهرست نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم در گیلان ، در برخی از خبرگزاری ها و فضاهای مجازی منتشر شد و اولین تکاپوهای مردمی با رنگ و بوی انتخاباتی ، هر چند در قالب گپ و گفت های صمیمی در این استان پا گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر پوست شهر ؛ تکاپوهایی از جنس شور مشارکت سیاسی

زیر پوست شهر ؛ تکاپوهایی از جنس شور مشارکت سیاسی