مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:202020-01-18سياسي

تصمیمات خوبی برای بازسازی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اتخاذ شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پایان سفر به استان سیستان و بلوچستان در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه از آغاز مواجهه شدن این استان با سیل در تهران تصمیمات خوبی .

- رییس جمهور گفت: از آغاز مواجهه شدن استان سیستان و بلوچستان با سیل تصمیمات خوبی اتخاذ و تنخواه مناسبی در اختیار استان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در پایان سفر به استان سیستان و بلوچستان در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه از آغاز مواجهه شدن این استان با سیل در تهران تصمیمات خوبی اتخاذ و تنخواه مناسبی در اختیار استان قرار گرفت، اظهار داشت: همه نیرو های امدادی اعم از هلال احمر و اورژانس و نیرو های مسلح از سپاه، ارتش و بسیج و نیز ستاد بحران همه امکانات خود را برای کمک به مردم بکار گرفتند.

روحانی گفت: خوشحالم که پیش بینی های مناسب هواشناسی هم قبل از اینکه مردم با سیلاب مواجه شوند انجام و اخطار های هواشناسی داده شده بود و این موضوع، کار را برای مقامات استان و مسئولین مربوطه که خودشان را آماده و امکانات را تجهیز کنند، بسیار تسهیل کرد تا بتوانند سریع تر به منطقه برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات خوبی برای بازسازی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اتخاذ شده است

تصمیمات خوبی برای بازسازی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اتخاذ شده است