مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:162020-01-18سياسي

شهادت سردار سلیمانی نقشه آمریکا را نقش بر آب کرد


حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز شنبه در سومین اجلاس سراسری استادان شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد افزود: آمریکا فکر نمی کرد کلید واژه انتقام سخت اینگونه تحول در جامعه ایجاد کند و با حمله ایران به پایگاه عین الاسد متوجه شد اکنون زمان درگیری با ایران نیست.

وی ادامه داد: نماز جمعه روز گذشته که به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد نیز همچون یکی از یوم الله ها بود.

وی گفت: یکی از وظایف انبیا و ائمه اطهار (ع) اقامه دین خدا بود که اکنون این وظیفه بر عهده نیروهای انقلابی است و بر همین اساس باید تکلیف خود را بشناسیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: مهمترین برنامه دشمن رفع ماندگاری انقلاب اسلامی است و چون دین همانند موتوری برای این انقلاب عمل می کند، به اسلام ستیزی روی آورده اند.

وی ادامه داد: ماندگاری انقلاب در این است که دشمن نتواند ذهن و قلب جوانان ما را تغییر دهد و خط مقدم مبارزه با دشمن توسط بسیج اداره می شود و اکنون براساس سندهای بالا دستی و بیانیه گام دوم انقلاب باید برای سال آینده متناسب با نیاز جامعه بر 2 محور معنویت انقلابی و رفع شبهات گام برداریم.

بسیج بزرگترین شبکه مردمی دنیاست فرمانده نیروی بسیج مستضعفین نیز در این مراسم گفت: بسیج بزرگترین شبکه مردمی در دنیاست ولی هنوز به نقطه ایده آل خود در کشور نرسیده است و برای تکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت سردار سلیمانی نقشه آمریکا را نقش بر آب کرد

شهادت سردار سلیمانی نقشه آمریکا را نقش بر آب کرد