مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:162020-01-18اقتصادي

اختصاص 500 میلیارد ریال برای توسعه ورزش همگانی خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا امید حاجتی روز شنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری برای ترویج و توسعه ورزش همگانی خوزستان، در محل استانداری بیان کرد:حدود 75 درصد جمعیت خوزستان در مناطق شهری است به همین دلیل تفاهم نامه ای برای توسعه و ترویج ورزش همگانی در این استان با 82 شهرداری خوزستان بسته شد که این اقدام در سطح کشور بی نظیر است.

وی افزود: با توافق وزیر ورزش و حمایت استاندار خوزستان نیز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد که طبق ماده 53، تمام دستگاهای اجرایی می توانند یک درصد از اعتبارات خود را در حوزه ورزش هزینه کنند و قرار شد این مبلغ در حوزه ورزش همگانی هزینه شود.

سرپرست هیات ورزش همگانی خوزستان با بیان اینکه توسعه و ترویج ورزش های همگانی به نشاط و سلامت اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم استان کمک می کند بیان کرد: انتظار داریم شهرداران سراسر خوزستان تا پایان سال، حداقل سه رویداد ورزش همگانی را در شهرهای خود برگزار کنند.

وی افزود: هیات ورزش های همگانی خوزستان در کنار شهرداری ها تلاش می کند تا بستر لازم را برای اجرای طرح های زیرساختی فراهم شود.

پیش از این یک تفاهم نامه همکاری با سپاه خوزستان داشتیم که به موجب آن 219 سالن ورزشی استان که زیرنظر سپاه هستند با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان تکمیل، و در نهایت به صورت مشترک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 میلیارد ریال برای توسعه ورزش همگانی خوزستان

اختصاص 500 میلیارد ریال برای توسعه ورزش همگانی خوزستان