مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:102020-01-18اقتصادي

توزیع روزانه بیش از 7میلیون لیتر فراورده های نفتی در آذربایجان غربی


مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه از توزیع روزانه بیش از 7میلیون لیتر انواع فراورده های نفتی در مرکز و شمال آذربایجان غربی خبر داد.

- احمد مجرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 160 میلیون لیتر سوخت زمستانی(نفت سفید) در بین 100 هزار خانوار   مرکز و شهرهای شمال  آذربایجان غربی توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به بارش برف از هفته گذشته و مستمر در همه نقاط استان، اذعان کرد: این شرکت آمادگی کامل تامین سوخت در شرایط بحرانی را دارد و برف و یخبندان هم نمی تواند در سوخت رسانی به مناطق صعب العبور وقفه ایجاد کند.

وی  اضافه کرد: روزانه بیش از 7 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در منطقه ارومیه توزیع می شود و در حال حاضر تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل منطقه بالغ بر 300 دستگاه نفتکش مازاد بر خط لوله نفت کار جابجایی و توزیع سوخت را انجام میدهد مجرد ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به ویژه کارکنان عملیاتی انبارهای نفت منطقه افزود: این شرکت تلاش می کند تا با خدمت رسانی مناسب و به موقع به مردم، تامین سوخت مورد نیاز را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه بیش از 7میلیون لیتر فراورده های نفتی در آذربایجان غربی

توزیع روزانه بیش از 7میلیون لیتر فراورده های نفتی در آذربایجان غربی