مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 17:052020-01-18اقتصادي

راه اندازی کارخانه نوآوری موجب کاهش بیکاری می شود


راه اندازی کارخانه نوآوری استان البرز می تواند به ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز الله شهبازی بعد از ظهر شنبه در آیین امضای تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری استان البرز که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: استان البرز در زمینه فناوری، شتاب دهنده ها، استارت آپ ها و اقتصاد دیجیتال از توسعه و پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به مهاجر پذیری البرز و رشد سریع جمعیت در این استان می طلبد پیگیری جدی تری در توسعه فناوری های نوین و دانش بنیان داشته باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه باید به سمت ایجاد اشتغال از طریق شتاب دهندها برویم، گفت: باید فعالیت استارت آپ ها و فناوری های نوین در البرز گسترش یابد.

شهبازی با تشکر از تلاش شهرداری و شورای شهر کرج در تحقق اجرای این پروژه مهم، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تابستان 99 شاهد راه اندازی این کارخانه در استان البرز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه پروژه ملی مهارت محور یکی دیگر از پروژه های این استان است که فردا اجرا می شود، گفت: صندوق شکوفایی و نوآوری نیز به عنوان مصوبه حضور قبلی معاون علمی و فناوری رییس جمهور اکنون با 10 میلیارد تومان سرمایه در مراحل پایانی ثبت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه نوآوری موجب کاهش بیکاری می شود

راه اندازی کارخانه نوآوری موجب کاهش بیکاری می شود