مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 15:062020-01-18اجتماعي

وضعیت کیفی هوای اصفهان سالم شد


وضعیت کیفی هوای اصفهان تا پیش از ظهر امروز با میانگین 114 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت اما هم اکنون در وضعیت سالم و نزدیک به پاک قرار دارد.

رییس اداره امور آزمایشگاه های حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: میانگین شاخص کیفی هوای شهر اصفهان در ایستگاه های مراقبت دائم و طبق اعلام مرکز پایش اداره کل حفاظت محیط زیست تا پیش از ظهر امروز شنبه با میانگین 114 در وضعیت ناسالم ثبت شده بود که تا ساعت پنج عصر امروز با میانگین 65 در وضعیت سالم قرار گرفته است.

بابک صادقیان با اشاره با ناپایداری هوا گفت: بر این اساس وضعیت هوای شهر اصفهان هم اکنون در میدان احمدآباد با شاخص 87، خیابان استانداری با 74، خیابان پروین 62، خرازی 60، خیابان دانشگاه 53 و خیابان رودکی با 52 در وضعیت سالم گزارش شده است.

اداره اداره کل هواشناسی نیز امروز اعلام کرد: به دلیل فعالیت سامانه بارشی برای امروز تا فردا در استان بارش برف و برای بخش هایی از استان باران پیش بینی می شود که شدت بارش ها در نواحی غرب، جنوب و شمال بیشتر است و بارش های پراکنده برای کلانشهر اصفهان، دور از انتظار نیست.

شاخص کیفی هوا(Air Quality Index )، معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر منوکسید کربن، دی اکسیدگوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اُزون و ذرات معل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کیفی هوای اصفهان سالم شد

وضعیت کیفی هوای اصفهان سالم شد