مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:402020-01-18سياسي

رهبر انقلاب راه اصلی ایران را به دنیا نشان دادند


رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران با سخنان هوشمندانه و دلنشین خود ، راه اصلی انقلاب اسلامی ایران را دوباره به همه دنیا نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان سمنان ، آیت الله سید محمدشاهچراغی در گردهمایی ائمه جمعه استان که در گرمسار برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام ، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : این شهادت برکات زیادی داشت و رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران بخشی از رشادت های این مجاهد فی سبیل الله را بیان کردند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه نماز جمعه اجتماعی مردمی است و باید از تریبون آن برای بازگویی دغدغه ها و خواسته های مردم استفاده کرد گفت: این نهاد مقدس نماز جمعه متعلق به تمام آحاد ملت ایران اسلامی است و از تریبون آن باید صدای مردم شنیده شود.

حجت الاسلام اصلانی معاون آموزش و تعیین محتوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نیز در این جلسه به موضوع مهم جریان شناسی اشاره و تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه باید به این مقوله توجه کنند و با شناخت تحولات سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی جامعه، آن را به مردم اطلاع رسانی کنند.

محمد حسن پیرچه مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان نیز ، آموزش ائمه جمعه را ضروری دانست و افزود: در رویکرد جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ، ارتقای آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب راه اصلی ایران را به دنیا نشان دادند

رهبر انقلاب راه اصلی ایران را به دنیا نشان دادند