مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:352020-01-18سياسي

انقلاب اسلامی نقطه آغازین بیداری اسلامی و احیاگر جبهه مقاومت است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان انقلاب اسلامی ایران را نقطه آغازین بیداری اسلامی و احیاگر جبهه مقاومت دانست و افزود: این انقلاب با اثرگذاری بر مبارزات انقلابیون منطقه و آزادی خواهان جهان، - ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان انقلاب اسلامی ایران را نقطه آغازین بیداری اسلامی و احیاگر جبهه مقاومت دانست و افزود: این انقلاب با اثرگذاری بر مبارزات انقلابیون منطقه و آزادی خواهان جهان، معادلات کشورهای استکباری و استعماری را برهم ریخت.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، امروز 28 دی ماه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) با هدف استقلال، آزادی، عدالت، استکبارستیزی و پیشرفت و تعالی معنوی و مادی کشور به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه مردم ایران با گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب همچنان به شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پایبند هستند، تصریح کرد: امروز نیز این ملت تا پای جان در برابر دشمنانی که به دنبال تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارکان آن باشند خواهند ایستاد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه همگان انقلاب اسلامی ایران را با روحیه استکبارستیزی، مبارزه با استبداد و استعمار و دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان جهان می شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی نقطه آغازین بیداری اسلامی و احیاگر جبهه مقاومت است

انقلاب اسلامی نقطه آغازین بیداری اسلامی و احیاگر جبهه مقاومت است