مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 14:252020-01-18سياسي

ضعف ایمان از دلایل عمده خودکشی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه خودکشی یکی از آسیب های اجتماعی جامعه است که دلایل مختلفی دارد، گفت: ضعف ایمان از دلایل عمده خودکشی است و باید با ترویج آموزه های دینی مانع از گسترش این پدیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سید محمد سادات عصر امروز در هفتمین کارگروه اجتماعی، فرهنگی سلامت و خانواده که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: براساس فرهنگ دینی ما خودکشی یک مقوله ای است که از دوران بچگی می شنیدیم که این پدیده منفور بوده است و می توان یکی از دلایل گسترش این مشکل را نفوذ فرهنگ غرب بیان کرد.

وی با بیان اینکه برخی عرفان های نوظهور مانند اشو و یا عرفان فالاندوفا که به جامعه ورود یافته عامل خودکشی است، افزود: برخی بازی های رایانه ای نیز مخاطب را به سمت خودکشی سوق می دهند و باید در دستورکار قرار گیرد و روی آنها کار شوند.

وی خاطرنشان کرد: ضعف ایمان شاید عمده ترین عامل خودکشی بیشتر است چراکه پوچ گرایی درغرب موجب خودکشی شده اما در فرهنگ دینی ما معتقدیم که با مرگ همه چیز تمام نمی شود و باید آسیب خودکشی با پیگیری مقوله های مختلفی که در گسترش این امر دخیل هستند، کنترل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف ایمان از دلایل عمده خودکشی است

ضعف ایمان از دلایل عمده خودکشی است