مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:302020-01-18سياسي

مردم به افرادی که دنبال فرافکنی و تخریب بزرگان نظامند رای ندهند


رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با ادعای این که افرادی برای فرار از مسئولیت به رییس مجلس حمله می کنند، گفت: نقش دکتر لاریجانی برای اداره قوه مجریه کشور می تواند در آینده موثر باشد.

- رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با ادعای این که افرادی برای فرار از مسئولیت به رییس مجلس حمله می کنند، گفت: نقش دکتر لاریجانی برای اداره قوه مجریه کشور می تواند در آینده موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص تلاش برخی افراد برای تخریب چهره علی لاریجانی اظهار داشت: در دو دوره ای که مجلس را با ریاست دکتر لاریجانی تجربه کردم و برداشتی که از ادوار گذشته مجلس داشته ام، به نظرم دکتر لاریجانی یکی از موفق ترین مدیریت های پارلمانی را داشته اند.

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لاریجانی به دلایلی که برای وی محفوظ است به این دوره از انتخابات مجلس ورود نکرد و از صحنه پارلمان خارج شد، بیان کرد: شاخص ها، کیفیت مدیریت مجلس و رضایتمندی مقامات عالی کشور، نشان می دهد که دکترل اریجانی توانسته مدیریت حکیمانه ای در قوه مقننه داشته باشد و به دور از حاشیه ها مجلس را در کمال نظم و آرامش و درایت اداره کند.

وی با بیان اینکه مدیریت 290 نخبه کشور که عصاره ملت هستند، کار ساده ای نیست، افزود: تازه این در شرایطی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به افرادی که دنبال فرافکنی و تخریب بزرگان نظامند رای ندهند

مردم به افرادی که دنبال فرافکنی و تخریب بزرگان نظامند رای ندهند