مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:102020-01-18اقتصادي

ارسال هزار بسته یک ماهه به مناطق سیل زده/کمک های مردمی ادامه دارد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از محل کمک های سازمانی 10 تن برنج و هزار بسته یک ماهه خانوار چهار نفر را به وسیله تریلی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی هروی بعدازظهر شنبه در خصوص ارسال کمک های هلال احمر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: در سیل گلستان همه استان های کشور به کمک ما آمده و 51 میلیارد تومان جمع آوری شد.

وی افزود: در آن زمان به طور میانگین روزی 20 الی 30 کامیون در هلال احمر گلستان اقلام مورد نیاز مردم بسته بندی و طبقه بندی و به مناطق سیل زده ارسال می شد.

هروی گفت: سیل در سیستان و بلوچستان که استان مرزی و محروم است همه مردم را ناراحت کرد و تمام تلاش خود را برای کمک به آنها انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: در روز اول سیل، از محل کمک های سازمانی 10 تن برنج، هزار بسته یک ماهه خانوار چهار نفر را به کمک یک تریلی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال کردیم.

هروی اضافه کرد: روز پنج شنبه هم توسط خیران گنبدی هفت تریلی مشتمل بر البسه، پتو، آب، ماکارانی و سایر مواد غذایی و مواد مورد نیاز مردم بارگیری و اعزام شد.

وی با بیان اینکه جمع آوری و ارسال کمک ها در شهرهای مختلف استان ادامه دارد، گفت: مردم از دادن اقلام دست دوم به دلیل حفظ کرامت انسانی خودداری کنند و اقلام نو و دست یک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال هزار بسته یک ماهه به مناطق سیل زده/کمک های مردمی ادامه دارد

ارسال هزار بسته یک ماهه به مناطق سیل زده/کمک های مردمی ادامه دارد