مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 13:062020-01-18حوادث

35 نیروی شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب در خصوص اعزام ماشین آلات و دستگاه های کمک امدادی به استان سیل زده سیستان و بلوچستان، گفت: با توجه به دستور شهردار تهران مبنی بر اعزام ماشین آلات به این استان معاونت خدمات شهری در دو بخش سازمان آتش نشانی و سازمان مدیریت پسماند اقدام به ارسال تجهیزات و ماشین آلات خدمات رسان به این استان کرد.

وی افزود: 35 نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی به همراه 14 دستگاه خودروی سبک و سنگین و تجهیزات مورد نیاز به این استان اعزام شدند.

یزدانی گفت: یک دستگاه خودروی نورافشان، دو دستگاه خودروی جرثقیل سه تن، یک دستگاه خودروی AF حریق، یک دستگاه خاور حمل تجهیزات، دو دستگاه خودروی کاپرا، سه دستگاه خودروی پیکاپ و چهار دستگاه خودروی سمند مدیریتی لیست خودروهای ارسالی به این استان بوده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: همچنین یک دستگاه پمپ واریسکوبا به همراه متعلقات، یک دستگاه پمپ آبارا به همراه متعلقات، پنج دستگاه پمپ فوکس، 40 دستگاه پمپ کف کش و لجن کش و چهار دستگاه موتور برق هم اقلام مربوط به تخلیه آب از منازل به سیل زدگان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 10دستگاه کمپرسور اتگو و اکسور به همراه یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل لاستیکی و یک دستگاه لودر از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 نیروی شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند

35 نیروی شهرداری تهران به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام شدند