مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:552020-01-18اقتصادي

تصویب طرح بام انرژی در کمیسیون شهرسازی شورای شیراز


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طرح های بام انرژی و پارک انرژی های نو با هدف ترغیب و تشویق شهروندان برای استفاده از فضای پشت بام منازل در تامین انرژی مورد نیاز برق و با ملاحظات زیست محیطی مختلف در جلسه این کمیسیون تصویب شد.

- نوذر امامی شنبه 28 دیماه در جمع خبرنگاران با اشاره به محدودیت منابع انرژی فسیلی و ملاحظات زیست محیطی؛ استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و سازگار با محیط زیست برای توسعه پایدار شهری را ضروری بیان و خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این مهم و همچنین تقویت مشارکت و همکاری شهروندان در زمینه تامین انرژی الکتریکی به ویژه در وضعیت کنونی برق، ضرورت ترغیب و ایجاد بستر مناسب در کلانشهر شیراز با هدف استفاده از انرژی های نو و تجدیدپذیر به صورت جدی احساس می شود.

وی با بیان اینکه طرح های یادشده توسط جمعی از اعضای شورای شهر شیراز ارائه شده بود، گفت: استفاده از ظرفیت های قانونی و اصلاح الگوی مصرف و با هدف ترغیب و تشویق مردم و سرمایه گذاران در خصوص گسترش استفاده از انرژی های پاک، هدف از تدوین و ارائه این طرح بوده است.

به گفته امامی، بر اساس این پیشنهاد، شهرداری با هماهنگی توزیع برق شیراز، برای تهیه بسته های تشویقی مناسبی نظیر تراکم تشویقی، کاهش عوارض، خرید تضمینی برق تولیدی، ارائه تسهیلات بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح بام انرژی در کمیسیون شهرسازی شورای شیراز

تصویب طرح بام انرژی در کمیسیون شهرسازی شورای شیراز