مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:552020-01-18سياسي

روحانی در رسانه ملی حاضر شود و بپذیرد که محاسباتش درباره مذاکره اشتباه بود


دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: رییس جمهور در رسانه ملی حاضر شود و بپذیرد که محاسباتش درمورد مذاکره اشتباه بوده است.

- مهدی وکیل پور دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به پاسخ موشکی سپاه پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: باید به آقای روحانی یادآوری کرد که جنابعالی در سال 1392 طی سخنرانی که در دانشگاه صنعتی شریف داشتید، عیناً عنوان کردید هنر این است که ما تهدید را به آسیب و آسیب را به فرصت تبدیل کنیم از این رو مذاکره با آمریکا امکان پذیر و شدنی است اما سخت است هرچند بنده معتقدم مذاکره با آمریکا راحت تر از مذاکره با اروپاست چرا که اروپایی ها به دنبال آقا اجازه از آمریکا هستند.

از این رو دولت آینده باید بتواند رابطه ایران و آمریکا را از حالت تخاصم به مرحله تنش که یک مرحله پایین تر است برساند و همچنین اضافه کردید که آمریکایی ها کدخدای ده هستند، با کدخدا بستن راحت تر است .

وکیل پور خطاب به رییس جمهور تصریح کرد: حال جناب آقای روحانی خود بگویید پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری حتی یک تیر به سمت پایگاه و یا کشور آمریکا شلیک نکرده که صحت این ادعا را می توان با اشاره به کشور روسیه با داشتن بزرگترین زرادخانه موشکی خود در دنیا اثبات کرد که تاکنون حتی یک موشک با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی در رسانه ملی حاضر شود و بپذیرد که محاسباتش درباره مذاکره اشتباه بود

روحانی در رسانه ملی حاضر شود و بپذیرد که محاسباتش درباره مذاکره اشتباه بود