مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:552020-01-18سياسي

تاسیس کارخانه نوآوری استان البرز در مناسب ترین جای شهر کرج


مناسبت ترین فضا را برای ایجاد کارخانه نوآوری در اختیار قرار داده ایم و امیدواریم که تا چند ماه آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر کمالی زاده بعد از ظهر شنبه در آیین امضای تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: اولین نمونه این کارخانه در تهران افتتاح شده است و در شهرهای دیگر نیز در این زمینه کار صورت گرفته است اما تاکنون کارخانه نوآوری این شهرها به مرحله بهره برداری نرسیده است.

وی بیان کرد: مناسبت ترین فضا را برای ایجاد این کارخانه نوآوری در اختیار قرار داده ایم و امیدواریم که تا چند ماه آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

شهردار کرج گفت: این کارخانه نوآوری یک اکوسیستمی است که در آن تمامی ذینفع ها حضور پیدا خواهند کرد و در آن شاهد نوآوری، خلاقیت و بهره وری بر اساس کارآفرینی خواهیم بود.

وی در ادامه عنوان کرد: با تأسیس این کارخانه خواستار حل مسائل و مشکلات مدیریت شهری به صورت مسئله محوری هستیم.

کمالی زاده افزود: این موضوع در جهت تحقق دو رویکرد است که یکی حکمرانی هوشمند و دیگری افزایش بهره وری در ارائه خدمات به شهروندان است.

وی در خصوص محل احداث این شرکت تصریح کرد: محل احداث کارخانه نوآوری استان البرز در خط 4 حصار کرج است که بالغ بر 10 هکتار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس کارخانه نوآوری استان البرز در مناسب ترین جای شهر کرج

تاسیس کارخانه نوآوری استان البرز در مناسب ترین جای شهر کرج