مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:452020-01-18اقتصادي

ایجاد شعب شورای حل اختلاف ویژه صنایع ضروری است


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: از آنجایی که شوراهای حل اختلاف، کارنامه درخشانی در صلح و سازش منطقه دارند به یقین با ایجاد شعب تخصصی این موضوع در صنایع استان اثرات مثبت و مطلوبی خواهد داشت.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: از آنجایی که شوراهای حل اختلاف، کارنامه درخشانی در صلح و سازش منطقه دارند به یقین با ایجاد شعب تخصصی این موضوع در صنایع استان اثرات مثبت و مطلوبی خواهد داشت.

مهندس شهریار داری پور در دیدار معاون قضایی و سرپرست شوراهای حل اختلاف استان ایلام، افزود: بنا به تجربه سالهای گذشته و وجود پیمانکاران، فروشندگان و خریداران متعدد طرف قرارداد با این شرکت، ممکن است در برخی موارد اختلاف نظر و تعارض پیمانی و قراردادی منجر به تشکیل پرونده هایی نزد محاکم قضایی گردد که این امر باعث هدر رفت منابع مالی و صرف زمان و انرژی برای طرفین دعوا و افزایش حجم کار برای دستگاه قضایی استان می شود.

وی گفت: تشکیل شوراهای تخصصی ضمن کاهش پرونده های صنایع نزد محاکم قضایی ، می تواند زمینه ساز رفع اختلافات و تعارضات از طریق صلح و سازش که در مدت زمان کوتاهتری نیز به سرانجام برسند.

دکتر امیرحسین آذرمنش معاون قضایی و سرپرست شوراهای حل اختلاف استان ایلام در این دیدار گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شعب شورای حل اختلاف ویژه صنایع ضروری است

ایجاد شعب شورای حل اختلاف ویژه صنایع ضروری است