مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:302020-01-18اقتصادي

بخشی از ظرفیت خالی پتروشیمی ها عملیاتی می شود


مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: حدود 2 میلیون تن از ظرفیت خالی مجتمع های پتروشیمی کشور سال آینده به چرخه تولید بازمی گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سید جلال میرهاشمی، با تأکید بر روند مطلوب افزایش تولید محصولات پتروشیمی اظهار کرد: در سال های گذشته و به دلایل مختلف، بخشی از ظرفیت تولید مجتمع های تولیدی مورد بهره برداری قرار نگرفته است که با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری هلدینگ ها و مجتمع های پتروشیمی، حدود 2 میلیون تن از این ظرفیت های خالی در سال آینده وارد مدار تولید می شود.

وی افزود: تحقق دومین و سومین جهش توسعه ای صنعت پتروشیمی یکی از سیاست های کلان شرکت ملی صنایع پتروشیمی است که در کنار افزایش ظرفیت تولید، رفع گلوگاه ها و موانع تولید نیز از اولویت های این برنامه کلان به شمار می آید.

میرهاشمی با بیان اینکه استفاده بهینه از ظرفیت نصب شده در صنعت پتروشیمی و بهره برداری از ظرفیت های خالی می تواند زمینه ساز تحقق دومین جهش توسعه ای در صنعت پتروشیمی باشد، گفت: با شناسایی و اولویت بندی گلوگاه های تولید، می توان بدون صرف سرمایه های کلان، از ظرفیت هایی که پیش تر برای ایجاد آنها سرمایه گذاری شده، استفاده حداکثری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از ظرفیت خالی پتروشیمی ها عملیاتی می شود

بخشی از ظرفیت خالی پتروشیمی ها عملیاتی می شود