مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:202020-01-18دانش

نشست روسای دانشگاه های عضو اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این نشست اسداله تیموری، رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری اظهار داشت: امیدواریم در این نشست که همراه با میزبانی دانشگاه به عنوان مسئول کمیته آموزش دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی عضو اتحادیه می .

- نشست روسای دانشگاه های داخلی عضو اتحادیه دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دولتی حاشیه دریای خزر با حضور 17 تن از روسای عضو اتحادیه به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این نشست اسداله تیموری، رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری اظهار داشت: امیدواریم در این نشست که همراه با میزبانی دانشگاه به عنوان مسئول کمیته آموزش دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی عضو اتحادیه می باشد با جمع بندی مناسب به نتایج مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه کمیته آموزش که متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی عضو اتحادیه می باشد بتواند موفق عمل کند، افزود: یکی از ماموریت های اصلی اتحادیه ایجاد زمینه های لازم جهت گسترش همکاری های آموزشی بین اعضای اتحادیه می باشد.

دکتر تیموری با اشاره اینکه همکاری مشترک آموزشی و گسترش روابط بین اعضای اتحادیه به منظور هم افزایی، تکمیل و تامین نیاز های آموزشی اعضای اتحادیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست روسای دانشگاه های عضو اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر برگزار شد

نشست روسای دانشگاه های عضو اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر برگزار شد