مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:102020-01-18اقتصادي

راهکارهای حمایتی برای معرفی توانمندی حوزه فاوا در ایران اکسپو


سرپرست دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات، راهکارهای حمایتی این وزارتخانه را برای معرفی توانمندی های حوزه فاوا در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو) تشریح کرد.

- سرپرست دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات، راهکارهای حمایتی این وزارتخانه را برای معرفی توانمندی های حوزه فاوا در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو) تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید مظاهری طامه سرپرست دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری معاونت فناوری و نوآوری وزارتICT گفت: با توجه به پیش بینی حضور تعداد قابل توجهی از تجار و بازرگانان کشور های مختلف دنیا در چهارمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO)، این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت ها و توانمندی های شرکت های ایرانی و در عین حال شناسایی بازارهای هدف و جذب سرمایه گذاران خارجی محسوب می شود.

وی ادامه داد: حمایت از تحقیق، توسعه سریع تر و وسیع تر فناوری های جدید در حوزه فاوا و اشاعه فرهنگ کاربردی آن ها به عنوان بخشی از وظایف و مأموریت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محسوب شده و در عین حال برنامه ریزی جهت تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، از وظایف دولت است که حمایت همه جانبه و هدفمند از صادرات کالاها و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای حمایتی برای معرفی توانمندی حوزه فاوا در ایران اکسپو

راهکارهای حمایتی برای معرفی توانمندی حوزه فاوا در ایران اکسپو