مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:052020-01-18اقتصادي

معاون وزیر ارشاد : اجازه تعطیل شدن هیچ نشریه ای را ندادیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین لرستان ، محمد خدادی با بیان این مطلب که با سیاست غلط و روش های نخ نما شده برخی از رسانه ها را با دور کردن از درآمد فروش و درمقابل اتکا به درآمد آگهی و یارانه نذری کردیم ،گفت: نذر فقط یک بار درسال است درحالیکه درآمد رسانه با تکیه بر جذب مخاطب و دریافت هزینه از عرضه محتوی مورد نیاز مردم باید باشد و مردم نیز مانند سایر موارد هزینه آنچه را که لازم دارند پرداخت می کنند یعنی نظام عرضه و تقاضا در رسانه و بقای رسانه نیز به بازگشت به این چرخه بستگی دارد.

در کارکرد رسانه دچار اختلال هستیم محمد خدادی با بیان اینکه امروزه در کارکرد رسانه دچار اختلال هستیم گفت: خروجی رسانه باید به حل مشکلات مردم منجر شود، زیرا فلسفه وجودی رسانه خدمت به مردم است.

و از فضای تبلیغی و تولید دیدگاه به فضای تبیین با تولید اطلاعات باید تغییر مسیر دهد.

وی گفت :فلسفه درج آگهی در رسانه دیده شدن آن توسط خواننده است و لذا آگهی خواننده نمی آورد ؛بلکه بالعکس خواننده آگهی می آورد و لذا بیشتر به جای اینکه دنبال جذب آگهی بعنوان منبع درامد باشیم باید دنبال شناخت جذب و پاسخ به تقاضای خوانندگان بود.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با انتقاد از عدم محتوی سازی در رسانه ها،گفت:اولویت این معاونت احیا رسالت اصلی رسانه ها بخصوص نشریات مکتوب و کمک به ترسیم استراتژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارشاد : اجازه تعطیل شدن هیچ نشریه ای را ندادیم

معاون وزیر ارشاد : اجازه تعطیل شدن هیچ نشریه ای را ندادیم