مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:052020-01-18اقتصادي

جاماندگان از ثبت نام مسکن ملی در زنجان نگران نباشند


مسعود بیات منش روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان زنجان افزود: زمان ثبت نام مجدد ظرف 10 روز آینده اعلام می شود.

وی تصریح کرد: افرادی که به واقع واجد شرایط هستند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و افرادی که قصد سوءاستفاده و سودجویی دارند مطمئن باشند که جلوی این کار، گرفته شده و شرایط ثبت نام کنندگان با دقت و جدیت مورد بررسی قرار می گیرد و شرایط پنج گانه، اِعمال خواهد شد.

بیات منش اظهار داشت: برای واجدان شرایط، تسهیلات 100 میلیون تومانی با کارمزد 18 درصد پرداخت خواهد شد ضمن اینکه وام مسکن یکم نیز در این طرح در اولویت قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طرح اقدام ملی مسکن، جزو مهمترین برنامه های دولت و از سیاست های اصلی وزارت راه و شهرسازی است که امیدواریم بتوانیم در فرصت باقی مانده از دولت دوازدهم به سرانجام برسانیم.

وی اظهار داشت: این طرح در استان زنجان نیاز به 73 هکتار زمین دارد که تامین زمین در شهرستان زنجان صورت گرفته اما در شهرستان های ابهر، خدابنده و خرمدره، زمین دولتی نداریم به ویژه مشکل اساسی در خدابنده است که بخش زیادی از زمین ها موقوفه هستند و با کمبود زمین دولتی مواجه هستیم.

بیات منش خاطرنشان کرد: نیرورسانی، خدمات رسانی، عوارض و پروانه ساخت از جمله مهمترین موارد برای آماده سازی زمین ها است که صدور پروانه توسط ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان از ثبت نام مسکن ملی در زنجان نگران نباشند

جاماندگان از ثبت نام مسکن ملی در زنجان نگران نباشند