مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 12:002020-01-18سياسي

عملیات اجرایی احداث مرکز دیالیز در دزفول آغاز شد


طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان، عملیات اجرایی احداث بزرگ ترین مرکز دیالیز خیرساز جنوب غرب کشور با ظرفیت 70 تخت در دزفول آغاز شد.

- دزفول- طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان، عملیات اجرایی احداث بزرگ ترین مرکز دیالیز خیّرساز جنوب غرب کشور با ظرفیت 70 تخت در دزفول آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول ظهر امروز شنبه در آیین کلنگ زنی این مرکز دیالیز، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث مرکز جدید دیالیز شهرستان دزفول در 2 طبقه با زیربنای 1850 متر و مساحت 900 مترمربع آغاز شده است.

محمدرضا اسماعیل چگنی افزود: 50 درصد از هزینه احداث این مرکز دیالیز از سوی خانواده نیکوکار معتمد دزفولی به نیت مرحوم حاج محمدعلی معتمد دزفولی و مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول و 50 درصد نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی دزفول تأمین می شود.

مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول اعتبار احداث این مرکز دیالیز را بالغ بر 50 میلیارد ریال برشمرد و افزود: در حال حاضر بیماران دیالیزی درمان خود را در ساختمان مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) با 30 تخت بستری انجام می دهند که با احداث مرکز جدید تعداد این تخت ها به 70 تخت افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث مرکز دیالیز در دزفول آغاز شد

عملیات اجرایی احداث مرکز دیالیز در دزفول آغاز شد