مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:552020-01-18اجتماعي

تمامی محورهای مواصلاتی خوزستان باز و تردد برقرار است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به بارندگی و بارش برف در برخی محورهای استان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها برقرار است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به بارندگی و بارش برف در برخی محورهای استان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها برقرار است.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت جاده های استان در پی بارندگی و بارش برف اظهار کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی به ویژه در شمال استان شاهد بارش هستیم که در برخی محورها، این بارش ها به صورت برف و در برخی مسیرها این بارش ها به صورت باران است.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای راهداری تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن ها برقرار است، افزود: اقدامات لازم برای بازگشایی مسیرهای برفگیر و مسیرهایی که به دلیل بارندگی شاهد ریزش کوه در آن ها هستیم با بکارگیری نیرو، تجهیزات و ماشین آلات راهداری به سرعت انجام می شود تا هیچ مسیری مسدود نشود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: به دلیل اقدامات انجام شده پیش از شروع بارندگی از جمله تنقیه پل ها، پاکسازی بستر رودخانه ها و آبروها با مشکل خاصی در محورها مواجه نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی محورهای مواصلاتی خوزستان باز و تردد برقرار است

تمامی محورهای مواصلاتی خوزستان باز و تردد برقرار است