مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:502020-01-18بين الملل

اقدامات پوتین دست اپوزیسیون را خالی گذاشته است


پوتین این بار متفاوت از دوره های قبلی عمل کرد و بجای آنکه علنا برنامه هایش را برای تمدید حکمرانی در روسیه نظیر آنچه در 2011 انجام داد، اعلام کند، - "پوتین این بار متفاوت از دوره های قبلی عمل کرد و بجای آنکه علنا برنامه هایش را برای تمدید حکمرانی در روسیه نظیر آنچه در 2011 انجام داد، اعلام کند، اصلاحات قانون اساسی را طوری پیشنهاد کرد که بر اساس آنها، اختیارات بیشتری به پارلمان بدهد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی می نویسد: ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه بجای آنکه اعلام کند این اقدامات انجام شده و حتمی هستند، گفت که مردم باید رای بدهند و تصمیم بگیرند.

و سپس یک تغییر شکل سریع و غیرمنتظره از رهبری روسیه را اجرا کرد و یک مقام بدون سابقه و بدون هدف سیاسی را عهده دار دولت کرد.

پوتین آنچه را که به عقیده بسیاری به عنوان استراتژی برای ماندن در قدرت در پایان دوره ریاست جمهوری او در سال 2024 می دانند، اعلام کرد.

این اصلاحات پیشنهادی برای قانون اساسی که به وی این اجازه را می دهد تا به عنوان نخست وزیر یا رییس شورای دولتی در راس امور بماند، باعث خشم عمومی نشده است.

حتی استعفای دیمیتری مدودف از سمت نخست وزیری که جایش را به سرعت میخاییل میشوستین، رییس امور مالیاتی گرفت، باعث خشم مردم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پوتین دست اپوزیسیون را خالی گذاشته است

اقدامات پوتین دست اپوزیسیون را خالی گذاشته است