مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:452020-01-18اجتماعي

امداد فرهنگی کانون پرورش فکری در مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به دنبال وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان جمعی از مربیان کانون از دیروز (جمعه 27 دی) در جمع خانواده های آسیب دیده حاضر شدند و با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری آغوش خود را روی کودکان و نوجوانان این مناطق گشودند.

خودروهای مراکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پنج استان هرمزگان، خراسان جنوبی، کرمان، بوشهر و سیستان و بلوچستان با حضور مربیانی از سراسر کشور به صورت داوطلبانه و در گروه های مختلف، کاروان پیک امید را همراهی می کنند.

این مربیان فعالیت های خود را چون قصه گویی، شعرخوانی، بازی خلاق و برگزاری کارگاه های نقاشی، اریگامی، سفال گری و اجرای مسابقه در روستاهای گنبد علوی، گنبد سه پایه، چاهکیچی و شهرستان هودیان استان سیستان و بلوچستان آغاز کردند و در روزهای آینده به دیگر روستاهای آسیب دیده خواهند رفت.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری نیز از صبح روز 28 دی با پخش فیلم های پویانمایی کانون و اجرای گروه نمایشی خاک، به امدادگران کانون در مناطق سیل زده پیوستند.

دامنه فعالیت های کانون در مناطق سیل زده استان گلستان گسترش پیدا می کند و گروه های بیشتری از مربیان مراکز فرهنگی هنری به این مناطق اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد فرهنگی کانون پرورش فکری در مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان

امداد فرهنگی کانون پرورش فکری در مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان