مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:452020-01-18اقتصادي

عرضه محصولات و خدمات ایرانی در اندونزی شتاب می گیرد


فرصت های صادراتی محصولات ایرانی به کشور اندونزی در حوزه های فناوری اطلاعات، محصولات پلیمری، ماشین آلات و تجهیزات پزشکی و الکترونیک افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کشور اندونزی با جمعیت نزدیک به 300 میلیون نفر، با نرخ رشد اقتصادی همواره مثبت بالای 5 درصد طی 10 سال گذشته یکی از اقتصادهای رو به رشد در جهان به شمار می آید.

پیش بینی می شود طی 10 سال آینده هم جزء 5 کشور اول با بالاترین GDP قرار بگیرد.

اندونزی از طریق تعامل سازنده با همه کشورهای دنیا و پرهیز از ایجاد حساسیت های سیاسی با موضع گیریهای خنثی تلاش کرده این کشور را از تنش های منطقه ای و بین المللی به دور نگاه دارد و این مساله باعث شده که بتواند حجم بالایی از سرمایه گذاری خارجی را جذب و بسیاری از صنایع را در این کشور بومی سازی کند.

علی رغم پیشرفت های حاصل شده به لحاظ بافت پراکنده جغرافیایی این کشور، توزیع امکانات و گسترش تکنولوژی در این کشور همگون نیست و کماکان فرصت های بی بدیلی برای همکاری فناورانه و صادرات محصولات تکنولوژیک به خصوص در بخش های غیرمرکزی این کشور وجود دارد.

بر اساس بررسی های صورت گرفته در دفتر توسعه کسب وکار بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تمرکز سیاسی و اقتصادی کشورهایی نظیر آمریکا و انگلستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه محصولات و خدمات ایرانی در اندونزی شتاب می گیرد

عرضه محصولات و خدمات ایرانی در اندونزی شتاب می گیرد