مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:452020-01-18اقتصادي

خط قرمزهای تحقق درآمدهای لایحه متمم بودجه 98


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: شورای شهر اجازه نمی دهد تحقق درآمدها در حوزه شهرسازی از رویه های غیر معمولی و برخلاف طرح تفضیلی باشد.

- محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد لایحه متمم بودجه سال 98 گفت: پیشنهاد شهرداری برای متمم بودجه 5 هزار و 600 میلیارد تومان است که این لایحه در کمیسیون ها بررسی شده است.

وی افزود: جلسه ای نیز در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر با حضور معاونت مالی و اقتصادی معاونت شهرسازی در این رابطه برگزار شد که پیش بینی شده از این 5 هزار و 600 میلیارد تومان نیمی از آن از حوزه شهرسازی تأمین شود.

سالاری تصریح کرد: ما در این جلسه صراحتاً اعلام کردیم که به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم این درآمد از طریق رویه های غیر متعارف و برخلاف رعایت مفاد طرح تفصیلی محقق شود.

وی به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت شهرسازی و معماری در این جلسه اشاره کرد و گفت: آنها در این گزارش عنوان کردند با توجه به میزان تحقق منابع درآمدی در حوزه شهرسازی، معماری در طی ماه های اخیر این رقم طی مدت زمان باقیمانده به صورت طبیعی و نه از طریق غیر متعارف تأمین می شود.

سالاری در پاسخ به این سوال که آیا می شود روش های غیر متعارف را با نام و عناوین جدیدی بگنجانند؟ گفت: ما اجازه نمی دهیم و آنها نیز نمی توانند آن کار را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمزهای تحقق درآمدهای لایحه متمم بودجه 98

خط قرمزهای تحقق درآمدهای لایحه متمم بودجه 98