مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:402020-01-18سياسي

آمریکا از ترس نابودی اسراییل سردار سلیمانی را ترور کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های نماز جمعه دمشق در حرم حضرت زینب (س)، با اشاره به اهمیت تقوا در دین اظهار داشت: - نماینده ولی فقیه در سوریه تاکید کرد: برای آمریکایی ها مکان امنی در منطقه وجود نخواهد داشت و قبل از آنکه اتفاقات دیگری برای آن ها بیفتد، باید از اینجا فرار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های نماز جمعه دمشق در حرم حضرت زینب (س)، با اشاره به اهمیت تقوا در دین اظهار داشت: تقوا قانون کلی و جامع است که بنده به وسیله آن به تقرب الهی می رسد.

وی با بیان این که همه ادیان الهی به نص آیه قرآن بر داشتن تقوا سفارش کرده اند، افزود: لفظ تقوا در قرآن 45 بار و مشتقات آن 100 مرتبه، استفاده شده که نشانگر اهمیت بالای آن است و زندگی انسان را به مرتبه مقام الهی می رساند.

آیت الله طباطبایی با اشاره به مراتب سه گانه تقوا، گفت: مرتبه اول، تقوای عام است که همان انجام واجبات و ترک محرمات است.

وی افزود: مرتبه دوم تقوای خاص است که همان انجام واجبات و مستحبات و ترک محرمات و شهبات و مرتبه سوم تقوای خواص است که انجام واجبات و مستحبات، ترک محرّمات و شهبات و خشیت و ترس از خدا در همه احوال و رسیدن به مرحله فناء در صفات خدای مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا از ترس نابودی اسراییل سردار سلیمانی را ترور کرد

آمریکا از ترس نابودی اسراییل سردار سلیمانی را ترور کرد