مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:402020-01-18ورزشي

راه اندازی 9 مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در فارس تا سال 1400


مدیر مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی شده تا سال 1400، حدود 9 مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در سطح استان راه اندازی شود.

- مدیر مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس اعلام کرد: راه اندازی 9 مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در فارس تا سال 1400 ایسنا/فارس مدیر مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی شده تا سال 1400، حدود 9 مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در سطح استان راه اندازی شود.

  علی اکبر زاهدیان نژاد، شنبه 28 دی در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس که به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با 4 استان دیگر کشور و با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس جهاد دانشگاهی برگزار شد، گفت: مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی فارس برای نخستین بار در اردیبهشت ماه امسال افتتاح شد.

او افزود: پس از افتتاح این مرکز،گروه های مختلف تقاضای حضور در این مرکز داشتند که در شورای سیاستگذاری و سرمایه گذاری مرکز، حدود 12 تیم برای حضور در این مرکز پذیرش شدند.

زاهدیان نژاد ادامه داد: این تیم ها حدود 5 ماه در این مرکز فعالیت داشتند که پس از قضایای اغتشاش آبان ماه سال جاری و به آتش کشیدن ساختمان این مرکز توسط اغتشاشگران، فعالیت های مرکز برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 9 مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در فارس تا سال 1400

راه اندازی 9 مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در فارس تا سال 1400