مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:352020-01-18سياسي

تقدیردستگاه قضاازشهروندی که ازتخریب زیستگاه لاک پشت هاجلوگیری کرد


 در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان هرمزگان از شهروندی که با گزارش به موقع از ساخت و ساز غیرمجاز در ساحل بندرمقام، از تخریب زیستگاه لاک پشت های پوزه عقابی جلوگیری کرد، - تقدیربه عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در مراسمی با حضور علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان و مجتبی قهرمانی دادستان بندرعباس و جمعی از مسئولین قضایی از فاروق خلیلی شهروند قانونمندی که با گزارش به موقع از ساخت و سازهای غیرمجاز در ساحل بندر مقام به دستگاه قضایی، از تخریب زیستگاه لاک پشت های پوزه عقابی جلوگیری کرد، به صورت ویژه تقدیر شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: در اجرای بند الف ماده 26 قانون مقابله با فساد مصوب هفتم آبانماه 1390 و در راستای تأکیدات ویژه رییس قوه قضاییه در جهت مبارزه با فساد در شقوق مختلف آن و همچنین به منظور استفاده از ظرفیت عظیم نظارت مردمی، از اقدام این شهروند قانونمند در ارسال فیلمی مبنی بر تصرف اراضی ملی و آسیب محیط زیست در ساحل مکسر بندر مقام که منجر به پیگیری دستگاه قضایی و اقدام قانونی در این خصوص گردید، تقدیر شد.

وی با تأکید بر اینکه گفتمان مبارزه با فساد باید مردمی باشد و نتایج آن رسانه ای شود، یادآور شد: پیگیری مطالبات مردمی در مبارزه با جرایم و فساد از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیردستگاه قضاازشهروندی که ازتخریب زیستگاه لاک پشت هاجلوگیری کرد

تقدیردستگاه قضاازشهروندی که ازتخریب زیستگاه لاک پشت هاجلوگیری کرد