مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:202020-01-18ورزشي

بهره برداری از مرکز نوآوری و شکوفایی ایلام با حضور معاون رییس جمهور


مراکز نوآوری و شکوفایی استان های ایلام، کردستان و هرمزگان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور ابتکارمعاون رییس جمهور در امور خانواده افتتاح شد.

- مرکز ایلام؛ این مرکز محل استقرار گروه های خلاق یا نوآور است و وافراد به خلق ایده های جدید با قابلیت های تجاری سازی می پردازند.

افراد ایده پرداز و فارغ التحصیلان در گروه های سنی 18 تا 35 سال و دانش آموزان دوره متوسطه دوم که دارای ایده های خلاقانه هستند در مرکز منش می توانند طرح های خود را عملیاتی کنند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: کشور ایران دارای جوانانی روشنفکر، خلاق، ایده پرداز و نوآور است که بیشتر طرح های آن ها دارای قابلیت اجرایی و تجاری سازی هستند.

معصومه ابتکار افزود: باید شرایط اشتغال جوانان در زمینه های مختلف فراهم و تفاهم نامه هایی با جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان منعقد شود که در قالب این تفاهم نامه ها مشاغل نوین وارد بازار کار شوند.

وی یادآور شد: امروزه فعالیت ها و تولیدات شرکت های دانش بنیان و فناور و مراکز رشد و شکوفایی و گرایش جوانان نخبه به این شرکت ها و مراکز و تولید ایده های نو و درآمدزا می تواند تحریم های ظالمانه و جنگ سخت اقتصادی را بی اثر یا کم اثر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مرکز نوآوری و شکوفایی ایلام با حضور معاون رییس جمهور

بهره برداری از مرکز نوآوری و شکوفایی ایلام با حضور معاون رییس جمهور