مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:202020-01-18اقتصادي

زاینده رود به سی و سه پل رسید


به دنبال افزایش خروجی سد زاینده رود در بامداد 25 دی ماه جهت تامین حقابه زیست محیطی رودخانه، زاینده رود با سرعتی بسیار کم و بعد از چهار روز، ظهر امروز به پایه های سی وسه پل در اصفهان رسید.

- ایسنا/اصفهان به دنبال افزایش خروجی سد زاینده رود در بامداد 25 دی ماه جهت تامین حقابه زیست محیطی رودخانه، زاینده رود با سرعتی بسیار کم و بعد از چهار روز، ظهر امروز به پایه های سی وسه پل در اصفهان رسید.

معاون شرکت آب منطقه ای اصفهان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت سد زاینده رود بعد از افزایش خروجی آن جهت تحویل حقابه زیست محیطی، اظهار کرد: در حال حاضر ورودی سد زاینده رود 12 و خروجی آن 25 مترمکعب بر ثانیه است و اکنون آب به پایه های سی و سه پل رسیده است.

حسن ساسانی در خصوص طولانی شدن زمان رسیدن آب زاینده رود به اصفهان، گفت: با توجه به ذخیره سد زاینده رود نمی توان با دبی بالا آب را رها کرد، این دوره نسبت به سنوات گذشته آب را دبی کمتر رها شد، به همین جهت زاینده رود با تاخیر به اصفهان رسیده است.

وی افزود: امروز (شنبه-28 دی ماه) ذخیره مخزن سد زاینده رود 312 میلیون مترمکعب است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه اصفهان درباره میزان حجم در نظر گرفته شده برای حقابه زیست محیطی زاینده رود برای بهمن و اسفند ماه، گفت: هنوز این میزان حجم مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاینده رود به سی و سه پل رسید

زاینده رود به سی و سه پل رسید