مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:202020-01-18اجتماعي

ورزشکاران باید نسبت به حفظ محیط زیست مطالبه گر باشند


ورزشکاران به عنوان سفیران محیط زیست داشتن محیط زیست سالم و خطر آلودگی محیط زیست را حقوق شهروندی خود تلقی کرده و نسبت به آن مطالبه گر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش ورزش و محیط زیست صبح امروز و همزمان با گرامیداشت هفته هوای پاک با حضور عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، احمدی معاون وزارت ورزش و جوانان، سعید محمودی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در محل سالن همایشهای کمیته ملی المپیک برگزار شد.

عیسی کلانتری در این همایش با اشاره به اینکه ورزشکاران همیشه در کشور صاحب نفوذ بوده اند و خوشحالیم که این قشر از جامعه به مسائل محیط زیست ورود کرده اند، افزود: اگر از این ظرفیت در راستای منافع ملی بویژه محیط زیست استفاده شود قطعاً بسیار مؤثر خواهد بود.

وی گفت: محیط زیست امانتی است برای نسل های آینده و متأسفانه نسل حاضر یکی از بزرگترین نسل های خطرناک برای تمام دوران محیط زیست است.

کلانتری با بیان اینکه نسل حاضر حقوق نسل های آینده و حقوق شهروندی کودکان را نیز پایمال کرده، اظهار داشت: در زمان افزایش آلاینده های هوا کودکان زیر یکسال ممکن است به بیماری هایی مبتلا شوند که عواقب آن غیر قابل جبران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران باید نسبت به حفظ محیط زیست مطالبه گر باشند

ورزشکاران باید نسبت به حفظ محیط زیست مطالبه گر باشند