مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:202020-01-18اجتماعي

بارش برف و باران در کشور ادامه دارد/ هشدار آبگرفتگی معابر عمومی


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا در اغلب مناطق کشور غیر از جنوب شرق، بارش ها ادامه دارد، گفت: از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی تازه ای از غرب و شمال غرب، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار داشت: امروز در ادامه فعالیت سامانه بارشی فعال در کشور، شاهد بارش برف و باران در شمال غرب، جنوب غرب و غرب کشور، دامنه های جنوبی البرز، قسمتی از مرکز کشور و دامنه های مرکزی و شمالی زاگرس هستیم.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز بارش برف و باران در شمال شرق کشور نیز پیش بینی می شود و در سواحل مرکزی و غربی خزر نیز بارش باران داریم.

وی اضافه کرد: امروز در شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب ایلام، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، ارتفاعات زنجان، کرمانشاه و استان مرکزی، آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد، لغزندگی جاده ها و کولاک برف و کاهش دید در جاده های کوهستانی پیش بینی و توصیه می شود از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و در ترددهای جاده ای احتیاط در دستور کار باشد.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: فردا در اغلب مناطق کشور غیر از جنوب شرق بارش ها ادامه دارد و روز دوشنبه در نیمه شرقی کشور شاهد بارش پراکنده برف و باران خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در کشور ادامه دارد/ هشدار آبگرفتگی معابر عمومی

بارش برف و باران در کشور ادامه دارد/ هشدار آبگرفتگی معابر عمومی