مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:072020-01-18حوادث

2 جیب بر حرفه ای با 50 فقره سرقت در ایستگاه مترو دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ سعید عطا اللهی گفت: عصر 24 دی ماه ماموران پلیس مترو هنگام گشت زنی در سکوی متروی ایستگاه امام خمینی ( ره) به رفتار 2 مسافر مشکوک می شوند و هر دو مسافر را تحت مراقبت قرار می دهند.

وی عنوان داشت: مراقبت های ویژه پلیسی آغاز و ماموران مشاهده می کنند که یکی از این 2 مسافر همراه با سایر مسافران مترو داخل واگن قطار شده و چند ثانیه قبل از بسته شدن در قطار از داخل واگن خارج و گوشی همراهی را به همدستش تحویل و هر دو از یکدیگر فاصله گرفتند.

رییس پلیس مترو با اشاره به اینکه پرونده های مختلفی در خصوص سرقت از مسافران مترو به همین شیوه اتفاق افتاده بود، گفت: بلافاصله برای دستگیری این متهمان اقدام و ماموران موفق شدند هر 2 متهم را در یک عملیات دستگیر و به دفتر پلیس مستقر در ایستگاه مترو انتقال دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهمان تعدادی گوشی سرقتی و مدارک هویتی یکی از اتباع خارجه کشف شد، افزود: شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که متهمان اموال سرقتی را صبح روز دستگیری و یا عصر 23 دی ماه در ایستگاه های مترو و بی آر تی سرقت کرده اند.

سرهنگ عطا اللهی توضیح داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که هر دو متهم 2 سال پیش با همین عنوان مجرمانه در همین ایستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 جیب بر حرفه ای با 50 فقره سرقت در ایستگاه مترو دستگیر شدند

2 جیب بر حرفه ای با 50 فقره سرقت در ایستگاه مترو دستگیر شدند