مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:502020-01-18پزشكي

واکنش وزارت بهداشت به ادعای وجود سم «آفلاتوکسین» در لبنیات


سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به ادعایی مبنی بر وجود سم آفلاتوکسین در عمده مواد لبنی در کشور گفت: درسال های اخیر میزان آفلاتوکسین در مواد غذایی از جمله لبنیات و خشکبار روند کاهشی داشته است.

- واکنش وزارت بهداشت به ادعای وجود سم آفلاتوکسین در لبنیات سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به ادعایی مبنی بر وجود سم آفلاتوکسین در عمده مواد لبنی در کشور گفت: درسال های اخیر میزان آفلاتوکسین در مواد غذایی از جمله لبنیات و خشکبار روند کاهشی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترکیانوش جهانپور در پاسخ به خبرنگاران درباره طرح ادعایی مبنی بر وجود سم آفلاتوکسین در عمده مواد لبنی در کشور گفت: متاسفانه این شیوه ورود موضوع درست نیست و ظاهراً هم این رفتار نادرست باب شده است.

وی افزود: موضوع آفلاتوکسین در مواد غذایی موضوعی جهانی است.

حداقل چهار دهه نقل محافل علمی و فنی است و بررسی روند آن در ایران نشان می دهد در همه سال های اخیر میزان آفلاتوکسین در مواد غذایی از جمله لبنیات و خشکبار روند کاهشی داشته است.

متاسفانه هر از گاهی افرادی بدون اشاره به مقدمه و موخره، مطالبی را مطرح می کنند که نه تنها کمکی به ارتقای سلامت و سواد سلامت جامعه نمی کند بلکه به تشویش اذهان هم می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت بهداشت به ادعای وجود سم «آفلاتوکسین» در لبنیات

واکنش وزارت بهداشت به ادعای وجود سم «آفلاتوکسین» در لبنیات