مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 10:302020-01-18اقتصادي

نقش مهم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در توسعه روستاها


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: شهرستان سلسله رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را در بین شهرستان های این استان دارد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: شهرستان سلسله رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را در بین شهرستان های این استان دارد.

اسد عبدالهی امروز در بازدید از طرح های حوزه جهاد کشاورزی شهرستان سلسله با اشاره به نقش مهم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در توسعه روستاها و افزایش تولید و اشتغال، اظهار کرد: سال گذشته شهرستان توانست با 410 درصد عملکرد و جذب تسهیلات، رتبه نخست جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را در استان به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به ظرفیت قابل توجه لرستان در بخش کشاورزی و منابع طبیعی افزود: ظرفیت استان در تولید برنج، باغات انجیر، انار، گردو و زعفران بسیار مناسب است که این بخش ها در حوزه اشتغال زایی بسیار تأثیرگذار هستند.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه کشاورزی در لرستان به سمت محصولات پرسودتر حرکت کرده است، ادامه داد: تاکنون برخلاف ظرفیت قابل توجه این استان اقدام چندانی در حوزه گیاهان دارویی نشده که باید از این پتانسیل و فرصت نهایت استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در توسعه روستاها

نقش مهم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در توسعه روستاها