مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 09:552020-01-18اجتماعي

مه گرفتگی غلیظ در گردنه اسدآباد


مدیر اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از مه گرفتگی غلیظ در گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر نیروهای راهداری در گردنه مستقر هستند و در حالت آماده باش قرار دارند.

- ایسنا/همدان مدیر اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اسدآباد از مه گرفتگی غلیظ در گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: در حال حاضر نیروهای راهداری در گردنه مستقر هستند و در حالت آماده باش قرار دارند.

ساسان رستمی در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: هم اکنون سطح جاده گردنه سیاه و تردد در این محور روان و عادی بوده و از رانندگان در خواست می شود برای پیشگیری از هر حادثه ای در هنگام رانندگی با توجه به مه گرفتگی غلیظ فاصله طولی را از دیگر خودروهای در حال حرکت در این جاده رعایت کنند.

وی در ادامه از صدور 500 کارت هوشمند برای وانت بارهای اسدآبادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 2000 وانت بار بوده که صدور کارت هوشمند برای این وانت بارها توسط انجمن صنفی رانندگان شهرستان آغاز شده و تاکنون تعداد 500 کارت هوشمند صادر شده است.

رستمی با بیان اینکه وانت بارهای برون شهری که تا اول بهمن ماه کارت هوشمند دریافت نکنند، علاوه بر جریمه شدن، سهمیه بنزین آن ها نیز قطع می شود، افزود: از این پس باری که وانت بارهای برون شهری می خواهند حمل کنند باید دارای بارنامه بوده و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه گرفتگی غلیظ در گردنه اسدآباد

مه گرفتگی غلیظ در گردنه اسدآباد