مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 09:502020-01-18فرهنگي

کتاب «ساعت هفت» چاپ و روانه بازار نشر شد


کتاب ساعت هفت مجموعه اشعارآیینی طاهره تختی به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در98 صفحه چاپ و روانه بازار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، بهزاد کرم اللهی مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: ساعت هفت عنوان مجموعه ای دیگر از اشعار آیینی این هنرمند بیجاری است که در آن 79 سروده کلاسیک در قالب های مختلف و غالباً غزل و رباعی در شمارگان 1200 نسخه به همت حوزه هنری استان کردستان در انتشارات پرهیب چاپ و روانه بازار گردیده است.

وی افزود: این کتاب که دومین کتاب آیینی این هنرمند محسوب می شود، شامل سروده های دو سال اخیر این شاعر با موضوعاتی در خصوص پیامبر (ص)، ائمه اطهار (ع)، دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهید، ولایت و… می باشد.

کرم اللهی افزود: کتاب دیگر این هنرمند شاعر با عنوان پیمانه ی احساس نیز در سال 1394 توسط حوزه هنری استان کردستان در انتشارات صحیفه خرد به چاپ رسید و مورد استقبال بسیار خوبی نیز قرار گرفت.

وی با اشاره به برنامه های واحد آفرینش های ادبی استان کردستان گفت: تولید اثر و حمایت از هنرمندان شاعر و داستان نویس در چاپ آثار از مهمترین برنامه های مد نظر است و در کنار تولید آثار متعدد شعر و داستان در سنوات گذشته به زودی مجموعه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «ساعت هفت» چاپ و روانه بازار نشر شد

کتاب «ساعت هفت» چاپ و روانه بازار نشر شد