مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 09:502020-01-18دانش

تنوع مدارس در ایران و کشورهای توسعه یافته و بازخورد آموزشی آنها


عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان درباره وضعیت کشورهای توسعه یافته در زمینه تنوع مدارس اظهار کرد: کشورهایی که در زمینه سرانه آموزشی خود حرفی برای گفتن دارند، - عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان درباره وضعیت کشورهای توسعه یافته در زمینه تنوع مدارس اظهار کرد: کشورهایی که در زمینه سرانه آموزشی خود حرفی برای گفتن دارند، در تنوع مدارس اندک هستند و به عنوان مثال در ایران برای استعدادهای درخشان، مدرسه وجود دارد اما در ژاپن و یا در کشورهای دیگر همچون فنلاند که از نظر آموزشی، توسعه یافته هستند، چنین مدارسی را مشاهده نمی کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر دل آرا جعفری عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان از تنوع زیاد مدارس در ایران گفت و اظهار کرد: تعدادی از مدارس در قانون عنوان شده اند که مدارس دولتی، غیر انتفاعی، هیئت امنایی و نمونه دولتی از جمله آنها هستند.

همچنین در کنار این مدارس، مدارس استثنایی، مدارس خاص ورزشی مانند مدارس فوتبال نیز فعالیت می کنند.

بنابراین از نظر تنوع مکانهای آموزشی و مدارس، ایران گستردگی بسیار زیادی دارد و این مسئله سبب تنوع در هزینه ها و خدمات نیز شده است.

وی بیان کرد: مدارس در ایران بر اساس نوع آموزشی که ارائه می دهند و هدفی که برای خود تعریف کرده اند، خروجیهای گوناگونی نیز دارند و برای دانش آموزانی که از این مدارس ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع مدارس در ایران و کشورهای توسعه یافته و بازخورد آموزشی آنها

تنوع مدارس در ایران و کشورهای توسعه یافته و بازخورد آموزشی آنها