مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 09:452020-01-18اقتصادي

مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس افتتاح شد


طی آیینی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر ورزش و جوانان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس جهاددانشگاهی کشور برگزار شد، همزمان با افتتاح 5 مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در کشور، - ایسنا/فارس طی آیینی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر ورزش و جوانان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس جهاددانشگاهی کشور برگزار شد، همزمان با افتتاح 5 مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در کشور، مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس نیز آغاز به کار کرد.

رییس جهاددانشگاهی فارس شنبه 28 دی در حاشیه این مراسم بیان کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی با همکاری سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی فارس راه اندازی شده است.

دکتر مظاهر بابایی خاطرنشان کرد: نگاه به دانش و فناوری از همان ابتدی تاسیس جهاددانشگاهی با رویکرد فرهنگی در دستور کار قرار گرفت و طی چهار دهه گذشته استمرار یافته است.

او ادامه داد: همکاران ما در سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان براساس منویات رهبری و نیاز روز به ویژه رفع دغدغه اشتغال و بیکاری افراد تحصیلکرده و جوان، برنامه هایی را در دستور کار قرار داده اند که راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی تحت عنوان منش از جمله آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس افتتاح شد

مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس افتتاح شد