مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 09:252020-01-18ورزشي

جوانان مخاطبان اصلی مقام معظم رهبری برای توانمندسازی کشور هستند


مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز در خصوص توانمندسازی ایران اسلامی، - خاطرنشان کرد که جوانان اصلی ترین مخاطبان رهبری در این مسیر مهم محسوب می شوند.

- ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز در خصوص توانمندسازی ایران اسلامی، خاطرنشان کرد که جوانان اصلی ترین مخاطبان رهبری در این مسیر مهم محسوب می شوند.

حیدرعلی کامیاب شنبه 28 دی در آیین افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی فارس که به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: مجموعه جهاددانشگاهی فارس طی یکسال گذشته اقدمات خوب و اثرگذاری در حوزه جوانان انجام داده است و امروز هم تعامل نزدیک با حوزه جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان دارد.

او تاکید کرد: باید از جوانان و سازمان های مردم نهاد در فعالیت های اجتماعی تشکر کنیم و آنها با اقدامات و موفقیت های خود این پیام را می دهند که ما دائما باید به فکر حمایت های مادی و معنوی از آنها باشیم، چرا که امروز نقش جوانان پررنگ تر از گذشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: امروز خط مشی وزارت ورزش و جوانان به سمت تحقق منویات رهبری در بیانیه گام دوم مبنی بر اهمیت به جوانان با توسعه زیرساخت های جوانان سوق پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مخاطبان اصلی مقام معظم رهبری برای توانمندسازی کشور هستند

جوانان مخاطبان اصلی مقام معظم رهبری برای توانمندسازی کشور هستند