مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:402020-01-18اقتصادي

2.7 میلیون بچه ماهی در منابع آبی کردستان رهاسازی شد


مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی کردستان گفت: دو میلیون و 780 هزار قطعه بچه ماهی شامل 53 درصد نیاز منابع آبی در دریاچه پشت سدهای این استان رهاسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، حمید حسین پور اظهار داشت: از ابتدای مهر ماه امسال تاکنون دو میلیون و 280 هزار قطعه انواع بچه ماهی در دریاچه پشت پنج سد و دریاچه زریبار مریوان توسط چهار تعاونی صیادی این استان رهاسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول توسط شیلات کردستان نیز 500 هزار بچه ماهی رهاسازی شده است، افزود: اعتبار خرید این بچه ماهی ها از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی تامین شده و در صورت تامین اعتبار دو مرحله دیگر رهاسازی توسط شیلات انجام می شود.

مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه این رهاسازی ها با هدف حفظ ذخایر منابع آبی و تولید بیشتر ماهی در استان انجام می شود، ادامه داد: منابع آبی استان امسال نیازمند رهاسازی چهار میلیون و 300 هزار قطعه ماهی بود که تاکنون توسط تعاونی ها و شیلات استان دو میلیون و 780 هزار قطعه رهاسازی شده است.

حسین پور یادآور شد: توسعه فعالیت های صیادی و تامین پروتیین جامعه هدف، بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید، افزایش درآمد و مصرف سرانه آبزیان از دیگر اهداف این طرح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.7 میلیون بچه ماهی در منابع آبی کردستان رهاسازی شد

2.7 میلیون بچه ماهی در منابع آبی کردستان رهاسازی شد